Մարինե.
Վաճառողուհին ՀԴՄ կտրոնը եթե խփում է բայց հերթի կամ հաճախորդի արագ դուրս գալու պատճառով չի հասցնում տալ ՀԴՄ կտրոնը հաճախորդին, այդ դեպքում դա կարող է հանգեցնել վարչական պատասխանատվության
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
Մարինե.
Վաճառողուհին ՀԴՄ կտրոնը եթե խփում է բայց հերթի կամ հաճախորդի արագ դուրս գալու պատճառով չի հասցնում տալ ՀԴՄ կտրոնը հաճախորդին, այդ դեպքում դա կարող է հանգեցնել վարչական պատասխանատվության
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
Իհարկե ոչ, քանի որ դա նաև սպառողի պարտականությունն էˋ պահանջել և ստանալ իր գնումների ՀԴՄ կտրոնը, այլ ոչ թե տնտեսավարող սուբյեկտի:
Հարգելի Բաբկեն, թույլ տվեˊք չհամաձայնել Ձեզ հետ, քանի որ հարկային տեսուչին հետաքրքիր չեն հերթերը և հաճախորդի դուրս գալը, քանի որ նա կարող է ասել, որ վաճառողը պետք է տվյալ ժամանակ կտրոնը դնել գնված ապրանքի հետ կամ տալ այն մանրը վերադարձնելու ժամանակ: Իմ պրակտիկայում տվյալ ժամանակ տուգանել են տնտեսվարող սուբյեկտին, բազմիցս անգամ:
Հարգելի Գրիգոր, ավելի մանրամասն ներկայացնեմ իմ կարծիքը: Իմ մոտեցումը ավելի շատ շարքային սպառողի է, այլ ոչ թե տնտեսվարող սուբյեկտի:
Ես գտնում եմ, որ ցավալի է, երբ երկրի հարկային մարմինները պետք է կազմակերպեն “ԼՈՏՈ”, որպեսզի սպառողները հասկանան և պահանջեն իրենց իրավունքները: Իսկ ՀԴՄ կտրոններով շահելու հավանականությունը ակնհայտ է, որ բավականին փոքր է:
Առավել կարևոր եմ համարում տնտ. սուբյեկտի կողմից հարկային դաշտում թափանցիկ աշխատելու պատրաստակամությունը, չնայած մեր հարկային համակարգի անկատարությունը ևս չի նպաստում այս գործին:
Շնորհակալ եմ Ձեր կարծիքի համար: