Կարապետ․
Խնդրւմ եմ ասեք՝ ՀՀ հարկային օրենսդրությունով պարտադի՞ր է հանձնման-ընդունման ակտի թղթային տարբերակի առկայությունը, թե՞ կարող ենք ստորագրություններն ու կնիքները կազմակերպել էլեկտրոնային՝ էլ․ փոստով միմյանց ուղարկելու միջոցով։
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
Կարապետ․
Խնդրւմ եմ ասեք՝ ՀՀ հարկային օրենսդրությունով պարտադի՞ր է հանձնման-ընդունման ակտի թղթային տարբերակի առկայությունը, թե՞ կարող ենք ստորագրություններն ու կնիքները կազմակերպել էլեկտրոնային՝ էլ․ փոստով միմյանց ուղարկելու միջոցով։
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
ունեցեք նաև հանձնման-ընդունման ակտի թղթային տարբերակը.
Հասկանալի է, որ թղթային տարբերակը ունենալը նախընտրելի է, բայց ուզում էի տեղեկանալ դրա համար օրենքի պահանջ կա, որ թղթային տարբերակի առկայությունը պարտադիր է։
եթե անգամ օրենքի պահանջ չկա,ապա թղթային ունենալը պետք է
Ձեր մոտ ունեցեք թղթային տարբերակը, դեպքեր լինում են, որ ուզում են թղթային տարբերակը։
Սկան տարբերակները ունեցեք, կարծում եմ խնդիր չի առաջանա։