Ինչպե՞ս հաստատել չեղարկված հաշիվը

Հասմիկ․

Բարև ձեզ, մեզ ապրանք մատակարարող ընկերությունը հաշիվ ապրանքագիրը սխալ լրացնելու համար չեղարկել է, հիմա ես պետք է չեղարկված հ/ապրանքագիրը հաստատե՞մ, թե՞ ոչ, եթե այո՝ խնդրում եմ ասեք ինչպես:

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
6 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Tigran

եթե 2 կողմով էլ ստորագրել եք, ապա իրենք չեղարկում են, հետո այդ հաշիվը ձեր մոտ կերևա ու դուք էլ տվյալ հ/ապրանքագիրը ևս հաստատեք, դրանով հավաստում եք որ համաձայն եք չեղարկելուն,


Հասմիկ

Բարև ձեզ, բայց չեղարկված հաշիվը ոչ մի ձևով չի լինում հաստատել, ոչ էլ ստորագրել, եթե գիտեք ինչպես խնդրում եմ գրեք։

Tigran

առաջին քայլը ձեզ ապրանք մատակարարող ընկերությունն է անում, հետո նոր դուք, կարող է չեն արել, դրա համար էլ ձեր մասով չեք կարողանում ստորագրելով չեղարկեք հենց այդ հաշիվը, 

Հասմիկ

Իրենք չեղարկել են, ինձ մոտ ցույց է տալիս որպես չեղարկված հաշիվ, բայց հաստատելու ձևը չգիտեմ։

Tigran

պետք է ստորագրելով չեղարկեք,

Գայանե

Հարգելի Հասմիկ, եթե իրենց կողմից չեղարկված հաշիվը 15 օրվա ընթացքում չառարկեք՝ ապա դա համարվում է ձեր կողմից հաստատված և հաշիվը համարվում է չեղարկված։