Անի.
Ի՞նչ փաստաթղթեր են պետք Ա/Ձ-ին աշխատողների գրանցման համար, և որտե՞ղ ներկայացնել այդ փաստաթղթերը:
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
Անի.
Ի՞նչ փաստաթղթեր են պետք Ա/Ձ-ին աշխատողների գրանցման համար, և որտե՞ղ ներկայացնել այդ փաստաթղթերը:
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
Աշխատողների գրանցման համար` պատճեններ՝ անձնագիր ու սոց. քարտի կամ նույնականացման քարտի, դիպլոմի, ընդունվելու դիմում, անձնական թերթիկ: Այդ փաստաթղթերը պետք է Ձեզ մոտ պահեք մինչ լուծարումը:
Ոչ մի տեղ չեք ներկայացնում, այդ տվյալների հիման վրա էլեկտրոնային գրանցման հայտ եք ուղարկում հարկային:
Անհրաժեշտ են անձնագրի, սոց. քարտի պատճենը, կախված գործունեությունից կարող է անհրաժեշտ լինի նաև այլ փաստաթղթեր:
Փաստաթղթերի պատճեները կցում եք աշխատողների անձնական գործերին, որի հիման վրա հրամանագրում եք և ՊԵԿ հաշվետվությունների համակարգով հայտ եք ներկայացնում՝ ձև 79: