Ռ. Գալոյան.
Բարև Ձեզ: Կազմակերպությունն աշխատում է ԱԱՀ-ով: Կահույքի մեծ պատվեր ունենք մայրաքաղաքից դուրս: Մաս-մաս ապրանքը պետք է տեղափոխվի, վերջում հանձնում-ընդունում կատարվի, նոր հարկային հաշիվ դուրս գրվի: Խնդրում եմ օգնեք՝ ի՞նչ ուղեկցող փաստաթուղթ է պետք, և ինչպե՞ս է վերջում կատարվում վաճառքը, ո՞ր հասցեն է նշվում հարկային հաշվում: Կանխավ շնորհակալություն:
ԱԱՀ-ով աշխատող կազմակերպության համար ավելի լավ է ամեն առաքված մասի հաշվով դուրս գրեք հարկային հաշիվ, քանի որ հարկի հաշվարկումը հաշվեգրման մեթոդով է ու հաշվարկը ներկայացվում է ամսեկան հաշվարկով, աշխատանքի կազմակերպման մասով էլ լավ կլինի ձեզ համար, որ գումար կստանաք հաջորդ մասի համար: Հասցեն նշելու եք այն հասցեն ուր պետք է տեղադրվի ապրանքը:
Բարև Ձեզ։ Համաձայն ՀՕ հոդված 55-ի՝ ապրանքի տեղափոխությունը փաստաթղթավորելու համար կիրառվում է ապրանքի տեղափոխության բեռնագիր փաստաթուղթը, որը կարող եք դուրս գրել էլեկտրոնային հաշիվների “Հաշվարկային փաստաթղթեր” բաժնում։ Աշխատանքները ավարտելուց հետո դուրս կգրեք հարկային հաշիվ ամբողջ գումարի մասով՝ մատակարարման հասցեն նշելով նույն հասցեն, ինչ որ բեռնագրում եք նշել։