Ռուզաննա.
Բարև ձեզ: Մի հարց ունեմ, խնդրում եմ, կարո՞ղ եք ինձ ուղղություն տալ: Աշխատողը 2019 թվականի դեկտեմբեր ամսին իր դիմումի համաձայն իր հաշվին 60 օր արձակուրդ է վերցրել: Այն լրացել է մարտին, բայց աշխատանքի չի ներկայացել, ներկայացել է ապրիլի մեկին: Հիմա ես մարտ ամսին եկամտային հարկի հաշվետվությունը ներկայացրել եմ զրոյական: Ի՞նչ անեմ, որ աշխատողն էլ չտուժվի, օրենքի խախտում էլ չլինի: Կարո՞ղ եմ մարտ ամսվա հաշվետվությունը ճշգրտված ուղարկել։ Եթե ուրիշ ելք կա, խնդրում եմ, հրատապ է, շտապ պատասխանեք:
Գրանցման հայտում նախ նշե՞լ եք, որ գտնվում է անվճար արձակուրդում, դրանից հետո մարտ ամիսը նշում եք բացակա, այսինքն՝ աշխատավարձը՝ 0, աշխատաժամանակը՝ 0, ապրիլում արդեն կնշեք իր աշխատած ժամերն ու աշխատավարձը, իսկ մարտի եկամտայինի հաշվետվությունը ուղղեք:
Շատ շնորհակալ եմ:
Հանգիստ կարող եք անհարգելի բացակա նշանակել: Համաձայն 29.04.2020թ.-ի ԱՕ-ում փոփոխություններ կատարելու մասին օրենքի՝ արտակարգ իրավիճակում բացակայությունը հիմք չի աշխատողին աշխատանքից ազատելու: Եվ 189-ը զրոյական ուղարկել: