Լուսինե․
Հարգելի հաշվապահներ, աշխատանքային գրքույկների թվայնացման հանձնման գործընթացը սկսվել է։ Ինչպե՞ս պետք է իրականացվի տվյալ գործընթացը։
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
Լուսինե․
Հարգելի հաշվապահներ, աշխատանքային գրքույկների թվայնացման հանձնման գործընթացը սկսվել է։ Ինչպե՞ս պետք է իրականացվի տվյալ գործընթացը։
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
Գործընթացը բավականին տևական ժամանակ է պահանջում իր վերջնական արդյունքին հասնելու համար, պետք է ցանկացած գրանցված աշխատողի, որն ունի աշխատանքային գրքույկ, հետկանչի միջոցով գրքույկի ինֆորմացիան տեղափոխել էլ. հարթակ:
Հապճեպ անցումը կարող է իր վատ հետևանքներն ունենալ այն քաղաքացիների վրա, որոնք չեն պատկերացնում գործընթացի ողջ ընթացքը: Այդ իսկ պատճառով պետք է կանխավ բոլորին տեղեկացնել գործընթացի նպատակը և մանրամասները՝ սոց. կայքերի, լրատվականների և տնայցերի միջոցով:
Կարող եք ծանոթանալ կարգին:
Այստեղ:
Դրա համար պետք է դիմել տարածքային սոցիալական ապահովության մարմին, աշխատանքային գրքույկների հետ միաժամանակ տալ ներկայացնողի անձնագիրը, իսկ աշխատանքային գրքույկի վերջին էջը փակել՝ նշելով լրացված էջերի քանակը և դնելով կազմակերպության ղեկավարի ստորագրությունը և ՀՎՀՀ-ն:
Գործատուն, կառավարության սահմանած կարգով, իր մոտ վարվող աշխատանքային գրքույկները հանձնում է լիազոր մարմնին (Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության սոցիալական ապահովության ծառայություն) գրքույկում առկա տեղեկատվությունը պետական կենսաթոշակային համակարգի տվյալների շտեմարան ներառելու նպատակով, ապա վերադարձնում է աշխատողներին: Աշխատանքային գրքույկում լրացված վերջին էջից հետո գործատուները պետք է նշեն աշխատանքային գրքույկի լրացված բոլոր էջերի թիվը և ստորագրեն, կնիքի առկայության դեպքում՝ նաև կնքեն՝ նշելով ստորագրողի և կնքողի զբաղեցրած պաշտոնը, անունը և ազգանունը:
Շնորհակալություն բոլորին։