Արփիկ.
Ես այդպես էլ չհասկացա, աշխատողներին աշխատանքի ընդունելիս սովորական աշխատանքային պայմանագի՞ր ենք կնքում և գրանցամատյանում գրանցում, թե՞ իրավական ակտ, ու վարում իրավական ակտերի գրանցամատյան, որի տեսքը երևի ոչ ոք դեռ չգիտի:
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
Արփիկ.
Ես այդպես էլ չհասկացա, աշխատողներին աշխատանքի ընդունելիս սովորական աշխատանքային պայմանագի՞ր ենք կնքում և գրանցամատյանում գրանցում, թե՞ իրավական ակտ, ու վարում իրավական ակտերի գրանցամատյան, որի տեսքը երևի ոչ ոք դեռ չգիտի:
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
Երևի դուք նորեք սկսել աշխատել, այսքան խառնաշփոթից հետո հավատս էլ չի գալիս, որ կա դեռ մեկը, որ անտեղյակ է ամենինչից, կարդացեք նոր աշխատանքային օրենսգիրքը, իսկ ընդունելուց կամ պայմանագիր, կամ հրաման, կամ երկուսն էլ միասին ըստ ձեր ցանկության, ուղղակի պարտադիր ներառեք 84 հոդվածում նշված կետերը, իսկ հրամանների գրանցամատյանը 2002թ-ից գործում է, ՀՀ կառավարության 1146-Ն որոշումին ծանոթացեք arlis.am կայքում: