Արթուր․
Կասե՞ք՝ մաքսային ձևակերպումները ցամաքային փոստային բեռնափոխադրման դեպքում։
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
Արթուր․
Կասե՞ք՝ մաքսային ձևակերպումները ցամաքային փոստային բեռնափոխադրման դեպքում։
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
դտ 7134 կտ 521,
Հարցը անհասկանալի եք գրել։
Մաքսային ձևակերպումները ցամաքային Փոստային բեռնափոխադրման դեպքում: ֆիզիկական անձանցից հավաքագրված ծանրոցների առանձին տեսակի ապրանքները խմբավորվում են, այնուհետև ստացված խմբաքանակի համար ստացվում է անվտանգության սերտիֆիկատի անհրաժեշտություն։ Գործնականում գրեթե անհանար է 200-ից ավել մարդկանց ծանրոցներում առկա ապրանքի համար սերտիֆիկատ ունենալ նույնիսկ 3 օրում։ Այլ կերպ մաքսատունը չի ձևակերպում փոստային առաքումը ՀՀ-ից ՌԴ և ստացվում է ուղղակի արտահանում կազմակերպության կողմից։ Այդ դեպքում երկրորդ հարց․ ինչի՞ համար է փոստային լիցենզիան։
Կուզեի հասկանալ՝ անվտանգության սերտիֆիկատը ամեն ծանրոցի համար է՞ պետք, իսկ լիցենզիան նրա համար է, որ ամեն մեկը այդ գործով չզբաղվի ու պետտուրքն էլ էն գլխից անտրամաբանական բարձր սահմանեցին հայփոստին չխանգարելու համար:
Ամեն ապրանքատեսակի համար,
օրինակ՝ 36 մարդու 0,5 կգ պանիրը ստացվում է ընդամենը 18կգ և անհրաժեշտ է սերտիֆիկատ, բայց ու՞մ անունով։
Ցանկանում եմ իմանալ՝ ի՞նչ որ մեկը լուծման տարբերակ գիտի։
Այս խնդիրը հենց նոր քննարկում էինք այլ անձի հետ հեռախոսով, հասկացա ինչումն է խնդրի մի մասը։
Համատարած խնդիր է այս պահին, դեռ լուծում չկա։