Կարինե․
Բարև Ձեզ։ Խնդրում եմ օգնել գտնել իրավական այն ակտը, որով սահմանվում է տնօրենի փոփոխության դեպքում ընդունման-հանձնման գործընթացի կազմակերպումը և սահմանվում փոխանցվող փաստաթղթերի և նյութական միջոցների ցանկը։ Կանխավ շնորհակալություն։
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
Կարինե․
Բարև Ձեզ։ Խնդրում եմ օգնել գտնել իրավական այն ակտը, որով սահմանվում է տնօրենի փոփոխության դեպքում ընդունման-հանձնման գործընթացի կազմակերպումը և սահմանվում փոխանցվող փաստաթղթերի և նյութական միջոցների ցանկը։ Կանխավ շնորհակալություն։
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
Տնօրենի փոփոխության դեպքում ընդունման-հանձնման գործընթացի կազմակերպումը դա ներկազմակերպական հարց է, կարևոր հանգամանք է նաև, թե կազմակերպությունը որ հատվածի է՝ մասնավոր, թե՞ հանրային: Երևի ցանկանում եք կատարել գույքագրում: Գույքագրման օբյեկտների կազմը և գույքագրման անցկացման կարգը որոշում է կազմակերպության ղեկավարը:
Չեմ կարծում, որ այդպիսի իրավական ակտ գոյություն ունի, սակայն ինքներդ կարող եք սահմանել ըստ ձեր գործունեության տեսակից ընդունման-հանձնման ենթակա փաստաթղթերի և նյութական միջոցների ցանկը։
Այո, ներքին իրավական ակտերով այդ հարցը կազմակերպեք:
Կա այդ դեպքում ընդունման- հանձնաման ակտ, որը չունի հատուկ ձև:
Կարող եք ինտերնետից վերցնել ցանկացած այդպիսի ակտ և նրա վրա կատարեք փոփոխություն։