Accountant.am

Գայանե.

Բարև Ձեզ, հարգելիներս: Վերահաշվարկ կատարելու կամ կանխավճարը հետ ստանալու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել․
– դիմում
– վճարման անդորրագրի պատճեն
– ՀՀ արդարադատության նախարարության իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրի կողմից տրված վկայականի պատճեն
– անձնագրի կամ նույնականացման քարտի պատճենները
– լիազորագիր՝ լիազորագրին կցելով լիազորված անձի անձնագրի կամ նույնականացման քարտի պատճենները:
Բացի վերը նշվածից՝ հաշվեհամար էլ է պե՞տք նշել: Շնորհակալություն:

Կիսվել՝
Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
4 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Tigran

Ձեր հարցից պարզ չէ՝ ի՞նչ գումարի ու որտեղի՞ց հետ ստանալու մասին է:

Ալլա

Ի՞նչ վերահաշվարկի կամ կանխավճարի վերադարձի մասին է խոսքը։

Գայանե

Այո, իհարկե։
Ստորև ներկայացվում են անհրաժեշտ փաստաթղթերի օրինակելի ձևերը.
1. լիազորագիր
2. դիմում՝ հաշվեհամարով
3. դիմում՝ տարանցիկ հաշվեհամարով
4. դիմում՝ լրիվ վերադարձ հաշվեհամարով
5. դիմում՝ լրիվ վերադարձ տարանցիկ հաշվեհամարին։

Anushik

Խոսքը ՀԴՄ-ների 10 000 դրամ կանխավճարների հետ վերադարձման մասի՞ն է: Առկա է դիմումի 2 ձև: Եթե ունեք հաշվեհամար՝ պետք է լրացնեք դիմում՝ հաշվեհամարով, իսկ, եթե չունեք՝ դիմում՝ լրիվ վերադարձ տարանցիկ հաշվեհամարին։ Դիմումի ձևում Արդշինբանկի հաշվեհամարը նշված է: