Գայանե.
Բարև Ձեզ, հարգելիներս: Վերահաշվարկ կատարելու կամ կանխավճարը հետ ստանալու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել․
– դիմում
– վճարման անդորրագրի պատճեն
– ՀՀ արդարադատության նախարարության իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրի կողմից տրված վկայականի պատճեն
– անձնագրի կամ նույնականացման քարտի պատճենները
– լիազորագիր՝ լիազորագրին կցելով լիազորված անձի անձնագրի կամ նույնականացման քարտի պատճենները:
Բացի վերը նշվածից՝ հաշվեհամար էլ է պե՞տք նշել: Շնորհակալություն:
Ձեր հարցից պարզ չէ՝ ի՞նչ գումարի ու որտեղի՞ց հետ ստանալու մասին է:
Ի՞նչ վերահաշվարկի կամ կանխավճարի վերադարձի մասին է խոսքը։
Այո, իհարկե։
Ստորև ներկայացվում են անհրաժեշտ փաստաթղթերի օրինակելի ձևերը.
1. լիազորագիր
2. դիմում՝ հաշվեհամարով
3. դիմում՝ տարանցիկ հաշվեհամարով
4. դիմում՝ լրիվ վերադարձ հաշվեհամարով
5. դիմում՝ լրիվ վերադարձ տարանցիկ հաշվեհամարին։
Խոսքը ՀԴՄ-ների 10 000 դրամ կանխավճարների հետ վերադարձման մասի՞ն է: Առկա է դիմումի 2 ձև: Եթե ունեք հաշվեհամար՝ պետք է լրացնեք դիմում՝ հաշվեհամարով, իսկ, եթե չունեք՝ դիմում՝ լրիվ վերադարձ տարանցիկ հաշվեհամարին։ Դիմումի ձևում Արդշինբանկի հաշվեհամարը նշված է: