Լուսինե․
Բարև ձեզ։ Խնդրում եմ, ինձ շտապ պետք է գտնել հարցիս պատասխանը, եթե օգնեք, շատ շնորհակալ կլինեմ։
Ուզում եմ իմանալ՝ ուսուցիչների աշխատաժամանակի հաշվարկն ինչպես է կատարվում, արդյոք կա՞ որևէ հիմք հանդիսացող աղյուսակ (կողմնորոշիչ աղյուսակ)։ Օրինակ՝ եթե ուսուցիչն ունի շաբաթական 18 ժամ ծանրաբեռնվածություն և նաև դասղեկ է, որքա՞ն է նրա շաբաթական աշխատաժամանակը։
Ուսուցչի աշխատավարձը կախված է նրա պարապելու ժամանակից: Դրույքը շաբաթական 22 ժամ է: Դասղեկության համար առանձին հավելում է հասնում, որը կապ չունի պարապած ժամերի հետ:
Մանե ջան, այսինքն՝ պետք է ներկայացնել միայն ուսուցիչների փաստացի պարապած դասաժամերի թիվը, ճի՞շտ եմ:
Ուսուցչի շաբաթական ծանրաբեռնվածությունը ըստ օրենքի կազմում է շաբաթական 22-33 ժամ: Ժամերի քանակը կախված է նրանից, թե շաբաթական քանի ժամ է պարապում, ունի դասղեկություն, թե ոչ, գրավոր, մեթոդմիավորում: Կողմնորոշիչ աղյուսակ կա, բայց ոչ պաշտոնական:
Այո:
Մերի ջան, կողմնորոշիչ աղյուսակին ծանոթ եմ, բայց քանի որ այն պաշտոնական չէ, չեմ ուզում հիմք ընդունել, բացի այդ, այդ աղյուսակում ներառված են նաև դասղեկությունն ու մեթոդմիավորումը: Չէ՞ որ դրանք առանձին վճարվող են:
Մանե ջան, մի հարց էլ տամ՝ կասե՞ք՝ աշխատաժամանակի հաշվարկը (թեկուզ հենց այդ աղյուսակով) ո՞վ պետք է կատարի, ո՞վ է պատասխանատուն դպրոցում: