Անի.
Բարև Ձեզ, կցանկանայի իմանալ, թե հրամանագրքում կոնկրետ որ հրամաններն են լրացնում, և հրամանագիրքը գրասենյակային գրքից ինչով է տարբերվում:
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
Անի.
Բարև Ձեզ, կցանկանայի իմանալ, թե հրամանագրքում կոնկրետ որ հրամաններն են լրացնում, և հրամանագիրքը գրասենյակային գրքից ինչով է տարբերվում:
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
21-րդ դարի սկզբից սկսաց հրամանագիրք չեն վարում:
Բայց կուզենայի նշել, որ մենակ պետական հիմնարկներն են վարում հարամանագիք:
Ինչի՞ մասին ես խոսում, Տիգրան: Այժմ հրամանագիրք պահելը պարտադիր է:
Ինչքանով տեղյակ եմ, հրամանագիրք կամ գրանցամատյան վարելը կարևոր չէ: