Հարություն.
Հարգելի գործընկերներ, գիտենք, որ հաջորդ տարվանից հաշվետվությունները ՀՏ պետք է հանձնվեն բացառապես էլեկտրոնային եղանակով: Փաստորեն ստացվում է, որ եթե կազմակերպությունը դադարեցրել է իր գործունեությունը, ասենք, տարվա սկզբից, ապա միևնույն է, պետք է վճարումներ կատարի և տարեկան հաշվետվությունները, թեկուզև զրոյական, հանձնի էլեկտրոնային եղանակո՞վ: Հուսանք` բացառություններ կլինեն:
2012-ին վերաբերող հաշվետվությունները կարելի է ներկայացնել թղթային տարբերակով: Էլեկտրոնային եղանակով հաշվետվությունների ներկայացումը վերաբերում է միայն եկամտային հարկին:
Կազմակերպությունների համար ժամանակավոր դադարեցում հասկացությունը վերացել է 25.07.2012-ից:
Հարգելի Սամվել, արդյո՞ք չեք շփոթում ԱՁ-ների գործունեության դադարեցման հետ, այսինքն` “Պարտադիր սոցիալական ապահովության վճարների մասին” օրենքում փոփոխությունների, համաձայն որոնց ԱՁ-ն գործունեությունը դադարեցնելու դեպքում շարունակում է կատարել նվազագույն սոցիալական վճարներ:
Հնարավոր չէ՞ արդյոք եկամտային հարկից բացի մյուս փաստաթղթերը էլեկտրոնային տարբերակով ուղարկել: Օրինակ` ՀԴՄ-ի ամսեկան շրջանառության և Վիճակագրական հաշվետվությունը:
ԱՁ – ների գործունեության ժամանակավոր դադարեցումը տարածվում էր նաև կազմակերպությունների վրա, 25.07.2012-ից կատարված փոփոխություններից հետո ժամանակավոր դադարեցում հասկացությունը ուժը կորցրել է: Նախկինում դադարեցման դիմում ներկայացրած ԱՁ-ների վրա փոփոխությունը չի ազդում, սակայն իմ կարծիքով կազմակերպությունները կամ պետք է աշխատեն կամ լուծարվեն, քանի որ պաշտոնական պարզաբանման մեջ նրանց մասին ոչ մի խոսք չկա:
Հարգելի Սամվել, Ձեր ասածը միանշանակ վերաբերում է ԱՁ ներին: