Խնդրւմ եմ ասեք՝ ՀՀ հարկային օրենսդրությունով պարտադի՞ր է հանձնման-ընդունման ակտի թղթային տարբերակի առկայությունը, թե՞ կարող ենք ստորագրություններն ու կնիքները կազմակերպել էլեկտրոնային՝ էլ․ փոստով միմյանց ուղարկելու միջոցով։
Հասկանալի է, որ թղթային տարբերակը ունենալը նախընտրելի է, բայց ուզում էի տեղեկանալ դրա համար օրենքի պահանջ կա, որ թղթային տարբերակի առկայությունը պարտադիր է։
ունեցեք նաև հանձնման-ընդունման ակտի թղթային տարբերակը.
Հասկանալի է, որ թղթային տարբերակը ունենալը նախընտրելի է, բայց ուզում էի տեղեկանալ դրա համար օրենքի պահանջ կա, որ թղթային տարբերակի առկայությունը պարտադիր է։
եթե անգամ օրենքի պահանջ չկա,ապա թղթային ունենալը պետք է
Ձեր մոտ ունեցեք թղթային տարբերակը, դեպքեր լինում են, որ ուզում են թղթային տարբերակը։
Սկան տարբերակները ունեցեք, կարծում եմ խնդիր չի առաջանա։