Արևիկ.
Բարև Ձեզ: Մեր աշխատանքի ընթացքում լրացվել է ֆակտուրա, հետո պարզվել է, որ տվյալ կազմակերպության /հասցեի փոփոխության դեպքում/ անվանումը, տվյալները փոխվել են: Հիմա ինձ հետաքրքրում է` ինչպե՞ս վարվել լրացված ֆակտուրայի հետ, որպեսզի մեր ԱՁ-ն չտուժի և տուգանքներ չմուծի, այսինքն՝ օրենքով ի՞նչ պետք է լրացնենք: Ուղղություն տվեք ճիշտ հարցին լուծում տալու համար:
Հաշվարկային փաստաթուղթը չեղարկեք, նորը գրեք ճիշտ հասցեով։
Չեղարկեք, նորը գրեք։
Չեղարկեք ու նորը գրեք, ամեն դեպքում գործընկեր կողմը պարտավոր էր այդ մասին տեղյակ պահել: