1C կառավարման ավտոմատացված համակարգը բարդ, դինամիկ փոփոխվող մեխանիզմ է, որի հուսալիությունն ու ֆունկցիոնալությունը պարբերական վերլուծության և վերահսկողության կարիք ունեն:
Ամեն տարի 1C տեղեկատվական համակարգերը կատարելագործվում են, առաջ են գալիս նոր հնարավորություններ, նրանց հետ աշխատանքը դառնում է ավելի հարմար և հետաքրքիր:
Միևնույն ժամանակ աճում են 1C համակարգի օգտատերերի և այն մատուցող մասնագետների որակավորման հանդեպ պահանջները: Դա առավել շատ վերաբերում է խոշոր ծրագրային պրոդուկտներին:
Ի՞նչն է մտնում 1C համակարգի Տեխնիկական սպասարկման հասկացության մեջ:
• 1C համակարգով աշխատանքում խորհրդատվության տրամադրում
• 1С համակարգում կանխարգելիչ և կանոնակարգված աշխատանքների իրականացում
• Դիագնոստիկա և թերությունների վերացում
• 1С համակարգի արագ ազդեցության վերլուծություն և օպտիմալացում
• Անհրաժեշտության դեպքում համակարգի ֆունկցիոնալության զարգացում
Կախված 1С համակարգում ծագող բարդություններից՝ խորհրդատվական ծառայությունները (1С – ի տեխնիկական սպասարկում) կարող են կրել տեխնիկական կամ մեթոդաբանական բնույթ և մատուցվել հետևյալ աշխատանքների գծով՝
• Կանոնակարգված օպերացիաների կատարման հաջորդականության մշակում
• Հաշվետու տվյալների ձևակերպում
• Տեղեկատուների, փաստաթղթերի կամ հաշվետու տվյալների լրացման կարգը
• Վերլուծական հատվածների արտացոլումը՝ դրանց միջոցով մասնագիտացված հաշվետվությունների ձևերի ձևակերպման հնարավորությամբ
• Հաշվապահական և հարկային հաշվառման ամբողջական և հավաստի պարամետրերի ավտոմատ լրացման ձև:
Facebook մեկնաբանություններ