TikGev.
Բարև Ձեզ, հարգելիներս: Կարող եք ասել՝ ՍՊԸ-ում ինչպե՞ս ճիշտ կազմակերպել գնումների գործընթացը։
Կանխավ շնորհակալություն:
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
TikGev.
Բարև Ձեզ, հարգելիներս: Կարող եք ասել՝ ՍՊԸ-ում ինչպե՞ս ճիշտ կազմակերպել գնումների գործընթացը։
Կանխավ շնորհակալություն:
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
+
Առաջնորդվեք “Գնումների մասին” օրենքով:
Կմանրամասնեք՝ ի՞նչ գնումների մասին է խոսքը, և ի՞նչ ոլորտում է գործում ՍՊԸ-ն:
Հարգելի Իննա
Ցանկացած գնում, օրինակ` ավտոպահեստամասեր, գրենական և ծառայությունների գնում, ընդհանուր ինչպե՞ս կազմակերպել:
Ցանկացած գնում, օրինակ` ավտոպահեստամասեր, գրենական և ծառայություններ, ընդհանուր ինչպե՞ս կազմակերպել:
Եթե սիստեմատիկ բնույթի գնումներ են, կնքվում են պայմանագրեր մատակարար կողմերի հետ։ Եթե շրջհարկով եք աշխատում, գործունեության հետ անմիջական կապ ունեցող գնումների գումարով կարող եք նվազեցնել շրջհարկը 4%-ով։
Շնորհակալություն
Խնդրեմ
Գնանշման հարցման եղանակ կիրառեք, աշխատեք իմանալ տեղեկություններ, ովքեր են դրանց մեծածախ/մանրածախ վաճառողները, կարող է ձեռնտու լինի անգամ ներկրումով գնումը, օրինակ՝ գրենականի դեպքում կա հստակ սուբյեկտ, որը ներկրում է բավականին լայն տեսականիով ապրանքներ:
Պետք է մատակարարների, գնորդների հետ կնքեք պայմանագիր: Կախված ինչ հարկատեսակով եք աշխատում, նվազեցումները տարբեր կերպ են հաշվարկվում: Ապրանքը կամ նյութը կարելի է ձեռք բերել հետևյալ եղանակներով` քաղաքացիներից, այսինքն՝ անհատ ձեռնարկատեր չհանդիսացող ֆիզիկական անձերից կամ մատակարարից: Երկու դեպքում էլ պետք է լինի փաստաթուղթ, գործարքը հիմնավորելու համար:
Գնման ընթացակարգերին մասնակցության պայմանները ներկայացված են հետևյալ հղմամբ.