Tatev.
Բարև Ձեզ, սիրելի հաշվապահներ: Կասե՞ք ինձ` ինչպես ձեռք բերել էլեկտրոնային ստորագրություն: Գիտեմ, որ պետք է սկսեմ նույնականացման քարտ վերցնելուց: Ասեմ, որ բիզնեսը գրանցված է շրջանում:
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
Tatev.
Բարև Ձեզ, սիրելի հաշվապահներ: Կասե՞ք ինձ` ինչպես ձեռք բերել էլեկտրոնային ստորագրություն: Գիտեմ, որ պետք է սկսեմ նույնականացման քարտ վերցնելուց: Ասեմ, որ բիզնեսը գրանցված է շրջանում:
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
Նայեք այս կայքում…
1. Անհրաժեշտ է ձեռք բերել նույնականացման քարտ PIN և PUK ծածկագրերով (փակ ծրարով)` դիմելով ոստիկանության տարածքային անձնագրային բաժանմունք: Մեկ (1) նույնականացման քարտի արժեքն է 3000 ՀՀ դրամ: Նկն. քարտն իր մեջ ներառում է էլ. ստորագրության հավաստագիր:
2. Դիմել ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ սպասարկման կենտրոն (տարածքային, Խորենացի, Արաբկիր), գրանցվել էլ. հաշվետվությունների համակարգում և ձեռք բերել Օգտվողի անուն և Գաղտնաբառ:
3. Նույնականացման քարտ ստանալուց և ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ համակարգում գրանցվելուց հետո, 2012 դեկտեմբեր ամսից գրանցվել ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ի առցանց համակարգ` էլ. ստորագրությունն ակտիվացնելու նպատակով: Էլեկտրոնային ստորագրության տարեկան սպասարկման վճարը կազմում է 3000 դրամ:
ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ. Մինչև 2012 թվականի նոյեմբերի 30-ը դիմողների ծախսերի մի մասը համաֆինանսավորում է ՀՀ կառավարությունը, ուստի մինչև այդ ժամկետը, էլեկտրոնային ստորագրության ծառայությունը կտրվի անվճար, որի արդյունքում կբացառվի նաև գործատուների գրանցման անհրաժեշտությունը ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ի առցանց համակարգ: Գործատուները կվճարեն միայն նույնականացման քարտի արժեքը` 3000 ՀՀ դրամ: