Բարև Ձեզ, հարգելի հաշվապահներ ջան: Խնդրում եմ կասե՞ք, երբ ինձ սխալ հարկային հաշիվ են գրել, հետո տարբերության չափով չճշգրտված հաշիվ են ուղարկել, վճարումը ինչպե՞ս է կատարվելու։
Ավելի լավ է ամեն հաշվի հաշվով կամ առանձին, կամ միասին վերցրած վճարման նպատակի մեջ այդ հաշիվների մասին նշումներով:
Մանե
Հյուր
4 տարի առաջ
Վճարումը գործնականում իրականացվում է 2 եղանակով.
1. կամ պարտատերը փոխանցում է ճշգրտվող հաշվի արժեքը,
2. կամ նվազեցվում է ճշգրտվող արժեքի գումարը և պարտապանը պարտատիրոջը վճարում է դրանց տարբերությունը:
Լավագույն տարբերակը հաշիվը չեղյալ համարելն է ու նորը դուրս գրելը:
Ավելի լավ է ամեն հաշվի հաշվով կամ առանձին, կամ միասին վերցրած վճարման նպատակի մեջ այդ հաշիվների մասին նշումներով:
Վճարումը գործնականում իրականացվում է 2 եղանակով.
1. կամ պարտատերը փոխանցում է ճշգրտվող հաշվի արժեքը,
2. կամ նվազեցվում է ճշգրտվող արժեքի գումարը և պարտապանը պարտատիրոջը վճարում է դրանց տարբերությունը: