Լուսինե.
Բարեվ Ձեզ: Եթե ցանկանում եմ կիսաֆաբրիկատ պատրաստել և հանձնել խանութներին՝ ի՞նչ փաստաթղթեր են պետք օրինական աշխատելու համար:
Կանխավ շնորհակալություն:
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
Լուսինե.
Բարեվ Ձեզ: Եթե ցանկանում եմ կիսաֆաբրիկատ պատրաստել և հանձնել խանութներին՝ ի՞նչ փաստաթղթեր են պետք օրինական աշխատելու համար:
Կանխավ շնորհակալություն:
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
Օրինական աշխատելու համար փաստաթղթերի ցանկը կախված է նրանից թե ինչ կարգավիճակով եք գործելու՝ Ա/Ձ, թե ՍՊԸ: Ա/Ձ-ի գրանցման համար պետք է անձնագիր, սոց. քարտ, 3 000 դրամ: ՍՊԸ գրանցման համար վճար չկա: Կարևոր քայլերը սրանք են՝ Պետ. ռեգիստրում գրանցում, հարկային հաշվետվությունների համակարգում գրանցման ու օգտագործման հարցեր, սննդի անվտանգության ծառայությունում գրանցում: Կարող եք նաև զանգել 099455932:
Կախված է այն փաստից, թե ինչ իրավաբանակն տեսկ եք ընտրում: Առաջին քայլով պետք գնաք պետական ռեգիստրում գրանցվեք, հանձնեք համապատասխան հարկատեսեակով աշխատելու համար հաշվետվություններ: Հարցերի դեպքում զանգեք 098160368
Ներեցեք, սննդի անվտանգության ծառայությունը դա հենց ինքը լիցենզիա՞ն է։
Սննդի անվտանգության ծառայությունում գրանցվելը այդ գործունեության համար պարտադիր է, սակայն լիցենզիավորման ենթակա չէ:
Անչափ զգացված եմ…
Նախ պետք է գրանցվեք պետռեգիստրում որպես Ա/Ձ; Ընտրեք հարկատեսակը, որով աշխատելու եք։ Գրանցվեք ՊԵԿ հաշվետվությունների համակարգում։ Եթե վաճառքը կատարելու եք տեղում, ապա անհրաժեշտ է նաև ՀԴՄ։