Էլեկտրոնային ՀԴՄ վեբ ծառայության ինտեգրում

Հովհաննես․

Բարև Ձեզ։ Էլեկտրոնային ՀԴՄ վեբ ծառայության ինտեգրումից հետո, մի քանի թեստային վիրտուալ կտրոն հաջողությամբ “տպելուց” հետո, այն հայտնվեց Ֆիսկալ Հասույթ բաժնում է օր անց, բայց կտրոնը ստուգելու ժամանակ ստանում եմ “ՀԴՄ գրանցման համարը սխալ է”: Ստացվում է, եթե հաճախորդը ուզենա ստուգել՝ վավեր է արդյոք կտրոնը, կստացվի, որ ոչ։ Կա՞ ինչ որ լուծում։

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
3 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Tigran

դա տեխնիկական հարց է , դիմեք ՊԵԿ տեխնիկական բաժնին,

Արմեն

Զանգահարեք 060 844 444 (ՊԵԿ թեժ գիծ), ընտրեք “էլեկտրոնային ծառայություններ” բաժինը։

Nerses

Դիմեք ՊԵԿ, իրենց խնդիրն է։