Հովհաննես․
Բարև Ձեզ։ Էլեկտրոնային ՀԴՄ վեբ ծառայության ինտեգրումից հետո, մի քանի թեստային վիրտուալ կտրոն հաջողությամբ “տպելուց” հետո, այն հայտնվեց Ֆիսկալ Հասույթ բաժնում է օր անց, բայց կտրոնը ստուգելու ժամանակ ստանում եմ “ՀԴՄ գրանցման համարը սխալ է”: Ստացվում է, եթե հաճախորդը ուզենա ստուգել՝ վավեր է արդյոք կտրոնը, կստացվի, որ ոչ։ Կա՞ ինչ որ լուծում։
դա տեխնիկական հարց է , դիմեք ՊԵԿ տեխնիկական բաժնին,
Զանգահարեք 060 844 444 (ՊԵԿ թեժ գիծ), ընտրեք “էլեկտրոնային ծառայություններ” բաժինը։
Դիմեք ՊԵԿ, իրենց խնդիրն է։