Սյուզաննա.
Բարև Ձեզ։
Խնդրում եմ օգնեք՝ ճիշտ կազմակերպել գործընթացը։
Ընկերությունն առաջին անգամ Ուկրաինայից ներմուծելու է ներկեր։ Ինչպե՞ս և ի՞նչ ժամկետներում է պետք ձեռք բերել դրոշմապիտակները։
Կանխավ շնորհակալություն։
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
Սյուզաննա.
Բարև Ձեզ։
Խնդրում եմ օգնեք՝ ճիշտ կազմակերպել գործընթացը։
Ընկերությունն առաջին անգամ Ուկրաինայից ներմուծելու է ներկեր։ Ինչպե՞ս և ի՞նչ ժամկետներում է պետք ձեռք բերել դրոշմապիտակները։
Կանխավ շնորհակալություն։
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
Համաձայն ՀՕ Հոդված 393.Ակցիզային դրոշմանիշերի և (կամ) դրոշմապիտակների տրամադրման կարգը
Ներմուծվող ապրանքների դրոշմավորման համար նախատեսված ակցիզային դրոշմանիշերն ստացվում են մինչև այդ ապրանքների Հայաստանի Հանրապետություն ներմուծումը։
Ակցիզային դրոշմանիշերը և (կամ) դրոշմապիտակները տրամադրվում են էլեկտրոնային եղանակով ներկայացված հայտի և հայտի ներկայացման օրվա դրությամբ նախկինում ստացված ակցիզային դրոշմանիշերի և (կամ) դրոշմապիտակների օգտագործման մասին հաշվետվության հիման վրա, հայտ ներկայացրած կազմակերպության լիազորած ֆիզիկական անձին (անհատ ձեռնարկատիրոջ դեպքում՝ անհատ ձեռնարկատիրոջը կամ նրա կողմից լիազորված ֆիզիկական անձին) հայտը ներկայացնելուց հետո՝ երեք աշխատանքային օրվա ընթացքում:
Սահմանված հայտի և հաշվետվության ձևերը և լրացման կարգերը սահմանում է հարկային մարմինը:
Շնորհակալ եմ պատասխանի համար, հարգելի Ալլա։
Կներեք, ճիշտ հասկացա` պետք է մինչև ներմուծումն անպայման արդեն ունենալ դրոշմապիտակները։
Երբ ապրանքը կհատի ՀՀ սահմանը, ձեռքբերման հայտը կարող եք ներկայացնել:
Շնորհակալ եմ։
Դրոշմապիտակի ձեռք բերման ժամկետներ չկան, այն պիտի ձեռք բերվի միայն նախքան վաճառքը սկսելը։