Գործունեության վերսկսում

Դիանա.

Բարև ձեզ, հարգելիներս, խնդրում եմ ասել. եթե ԱՁ-ն դադարեցրել է գործունեությունը 2013թ-ին և հիմա ուզում է սկսի գործել, ի՞նչ է պետք դրա համար: Էլեկտրոնային այմանագիր պե՞տք է հանի: Այն ժամանակ թղթսյին է եղել, և գործունեությունը փոխելու ենք էլեկտրոնային, թե թղթային հարկայինում (ուզում է փոխել գործունեոթյան տեսակը), գործունեության սկսում թղթայի՞ն է տալու, թե՞ էլեկտրոնային: Շնորհակալ եմ կանխավ:

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
5 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Tigran

Էլեկտրոնային պայմանագիրը դեռ կգործի, սակայն պետք է երևի նորից հաշվետվությունների համակարգում գրանցվել, քանի որ փոփոխություններ եղել են: Գործունեությունը փաստացի ինչ գործունեություն կանեք, դա էլ կներկայացնեք: Գործունեության վերսկսումը էլեկտրոնային՝ գործունեությունը վերսկսելու հայտարարություն ներկայացնելով: Ենթադրվում է, որ էլեկտրոնային ստորագրության խնդիրը լուծված է:

Դիանա

Այսինքն՝ նոր օգտվողի կոդեր պետք է ստանա՞նք taxservice-ում գրանցվելով։

Tigran

Հա, եթե հինը չաշխատեց, նորը պետք է ստանաք էլեկտրոնային եղանակով հաշվետվությունների կայքով՝ Գրանցվել օգտվողների կառավարման նոր համակարգում: Ներկայացնել հայտ:

Ներսես

Կարծում եմ պետք է նորից գրանցվեք, բավականին փոփոխություններ է եղել: Դիմեք ՊԵԿ:

Ալլա

Թղթային հիմա ոչինչ չկա, բոլորը իրականացվում է էլեկտրոնային, նորից գրանցվեք էլեկտրոնային համակարգում, տվեք 207. Հայտարարություն` հարկ վճարողի գործունեությունը որևէ օրվանից անորոշ կամ որոշակի ժամկետով դադարեցնելու և գործունեությունը վերսկսելու մասին, լրացնելով 3-րդ կետը, չմոռանաք նաև տալ հայտարարություն որևէ հատուկ համակարգում /կամ շրջհարկի, կամ միկրոյի, նայած ինչ գործունեություն եք իրականացնելու/ գործունեությունը իրականացնելու համար, հակառակ դեպքում կըկնեք ընդհանուր հարկման դաշտ։