Վահագն․
Բարև Ձեզ։ Ավտոտեխսպասարկման կետը ավտոմեքենայի յուղի վաճառքի և փոխելու դեպքում, ո՞ր դեպքում պետք է վճարի բնապահպանական վճար։ Ինձ ասում են, եթե թափոններ չեն առաջանալու, ապա բնապահպանական հարկի խնդիր չի առաջանա, ի՞նչ է նշանակում թափոններ չեն առաջանա, դա հին յուղի կուտակու՞մն է, թե մեկ այլ բան։ Եվ ավտոտեխսպասարկման կետը իրավունք ունի՞ ընդհանրապես ավտոմեքենայի փոխված հին յուղը վաճառել։ Ավտոտեխսպասարկման կետը աշխատում է միկրոյի դաշտում և գտնվում է Երևան քաղաքից դուրս։
եթե հին յուղը այլ տեղում չի պահվելու,ապա բնապահպանական հարկի հարց չկա, հին յուղի կուտակումը դա ևս թափոն է։ Այո ավտոտեխսպասարկման կետը իրավունք ունի ավտոմեքենայի փոխված հին յուղը վաճառել։
Այսինքն, եթե փոխված յուղը կուտակվի ինչ որ տարրայի մեջ և ընթացքում վաճառվի, դա թափոն չի՞ համարվի։ Եվ կարող եմ հանգիստ վաճառել ցանկացողներին, օրինակ՝ ՀԴՄ կտրոնով։
1 հին յուղի կուտակումը չէ չի համարվի, եթե այլ ուրիշ տարածքում կուտակվի,այ դա կդիտարկվի թափոն, 2 Այո ավտոտեխսպասարկման կետը իրավունք ունի ավտոմեքենայի փոխված հին յուղը վաճառել։ քանի որ ունի փաստորեն նաև երկրորդային օգտագործում,
Ավտոտեխսպասարկման կետը միկրոյի դաշտում կարող է գործել, ծառայության մատուցում է։ Եթե դա թափոն է համարվում, ապա պետք է վճարեք։
Ես էլ հենց դա եմ ուզում հասկանալ, թափոն է, թե՞ ոչ։
Եթե այդ օգտագործված յուղը ծախում եք՝ թափոն չէ։
16.01.2006թ. N47-Ն Թափոնների անձնագրավորման կարգը սահմանելու Կառավարության որոշման համաձայն՝
Կետ 4. Անձնագիրը ներառում է թափոններ առաջացնողի մոտ գոյացող վտանգավոր թափոնների (այսուհետ՝ թափոն) տեսակի, քանակի, վտանգավորության աստիճանի, դրանց կազմի և ռեսուրսային ու հումքային հիմնական հատկությունների մասին տեղեկություններ։
Կետ 5. Անձնագիրը կազմում են թափոններ առաջացնողները:
Անձնագիրը հաստատում է տվյալ թափոններն առաջացնող իրավաբանական անձի ղեկավարը կամ անհատ ձեռնարկատերը և, համաձայն «Թափոնների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 8-րդ հոդվածի 1-ին մասի «թ» կետի, համաձայնեցնում Հայաստանի Հանրապետության բնապահպանության նախարարության հետ (այսուհետ՝ լիազոր մարմին):
Այո, համաձայն օրենքի Ձեր համար բանեցված շարժիչների յուղերի թափոնները (3-րդ դաս) թափոն չի համարվում։