Կարինա.
Բարև ձեզ: Խնդրում եմ պատասխանեք` հրամանագիրք պե՞տք է վարել, թե՞ ոչ, կամ եթե ոչ, ապա ի՞նչ մատյանում և ինչպե՞ս ենք գրանցելու հրամանները, արձանագրությունները, համաձայնագրերը: Շնորհակալություն:
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
Կարինա.
Բարև ձեզ: Խնդրում եմ պատասխանեք` հրամանագիրք պե՞տք է վարել, թե՞ ոչ, կամ եթե ոչ, ապա ի՞նչ մատյանում և ինչպե՞ս ենք գրանցելու հրամանները, արձանագրությունները, համաձայնագրերը: Շնորհակալություն:
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
Հրամանագիրք պետք է վարեք:
Ներքին` արձանագրությունների, համաձայնագրերի և այլնի համար: Եվ 1 հատ էլ աշխատանքի ընդունման և ազատման հրամանագիրք:
Ճիշտ է` 2012թ.-ին սեմինարների ժամանակ ասում էին` հարկավոր չէ, սակայն ուսումնասիրել եմ 2013թ. կադրային գործերը, և այնտեղ պահանջվում էր: