Կարինա. Բարև ձեզ: Խնդրում եմ պատասխանեք` հրամանագիրք պե՞տք է վարել, թե՞ ոչ, կամ եթե ոչ, ապա ի՞նչ մատյանում և ինչպե՞ս ենք գրանցելու հրամանները, արձանագրությունները, համաձայնագրերը: Շնորհակալություն: Կիսվել՝ Նման նյութեր՝ Հրամանագրքի վերաբերյալ Արդյո՞ք պարտադիր է հրամանագիրք վարելը Հրամանագիրքը փոխելու համար Արդյո՞ք գլխավոր գրքի վարումը պարտադիր է բոլոր կազմակերպությունների համար Հրամանագրքի լրացման հետ կապված
Հրամանագիրք պետք է վարեք:
Ներքին` արձանագրությունների, համաձայնագրերի և այլնի համար: Եվ 1 հատ էլ աշխատանքի ընդունման և ազատման հրամանագիրք:
Ճիշտ է` 2012թ.-ին սեմինարների ժամանակ ասում էին` հարկավոր չէ, սակայն ուսումնասիրել եմ 2013թ. կադրային գործերը, և այնտեղ պահանջվում էր: