Մարիամ.
Հարգելի հաշվապահներ, խնդրում եմ պատասխանեք հնարավորինս արագ իմ հարցին: Հրամանագիրքը, որտեղ նշվում է աշխատողի ընդունման և ազատման հրամաններ, պարտադի՞ր է ունենալ:
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
Մարիամ.
Հարգելի հաշվապահներ, խնդրում եմ պատասխանեք հնարավորինս արագ իմ հարցին: Հրամանագիրքը, որտեղ նշվում է աշխատողի ընդունման և ազատման հրամաններ, պարտադի՞ր է ունենալ:
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
Իմ կարծիքով` այո, հրամանագիրքը պարտադիր է:
Հարգելի Մարիամ, հրամանագրքի վարումը պարտադիր է, և այն ներառում է ոչ միայն ազատման և ընդունման հրամանները, այլ նաև ցանկացած տեսակի հրաման, որը տրվում է ֆիրմայի անունից: Հրամանները համարակալվում և կցվում են հրամանագրքին:
ՀՀ աշխատանքային օրենսգրքի 5-րդ հոդվածով պարտադիր չէ, և ընդհանրապես հրամանագիրք ոչ մեկ պարտավոր չի պահել, իսկ Իրավական ակտերի մասին ՀՀ օրենքի համաձայն յուրաքանչյուրը պետք է պահի իրավական ակտերի մասին հաշվառման մատյան, գրախանութներում վաճառում են:
Հարգելի Մարիամ,
Աշխատանքային օրենսգրքում 2010թ. կատարված փոփոխություններից հետո կարիք չկա ունենալ հրամանագիրք, ինչպես նաև աշխատանքային պայմանագրերի գրանցամատյան:
Ձեզ մի ծանրաբեռնեք ավելորդ թղթաբանությամբ:
Ամեն հինգշաբթի մասնակցում եմ ՀՀ Աշխատանքի պետական տեսչության կողմից կազմակերպվող սեմինարներին, այնպես որ Ձեզ ասում եմ հավաստի տվյալներ:
Դուք ինքներդ կարող եք մասնակցել և անձամբ ճշտել: Դրա համար պետք է յուրաքանչյուր չորեքշաբթի զանգահարել 51 88 94 հեռախոսահամարով և նախապես գրանցվել: