Լիլիթ.
Բարև ձեզ: Ես ցանկանում է մեր գրասենյակում ավելացնել ծառայություն՝ ԱՁ և ՍՊԸ գրանցելու հետ կապված, կան անձինք, ովքեր զբաղվում են և կարող են ուղղորդել։ Ես իմ նույնականացման քարտով կարո՞ղ եմ բոլորին բացել, թե՞ յուրաքանչյուրը պետք է ունենա նույն. քարտ և էլ. ստորագրություն։
ԱՁ-ի անունից դիմում և լիազորագիր պետք է ներկայացնեք հարկային տեսչություն (կից՝ Ձեր նույնականացման քարտի, ԱՁ-ի պետ. ռեգիստրի վկայականի և ԱՁ-ի ID քարտի (կամ անձնագրի) պատճենները: Այս բոլորը կարող եք scan անել և ուղարկել էլեկտրոնային փոստին։
Հարկային մարմին ներկայացնելու մասին չէ խոսքը, այլ ռեգիստր չգնալու, որ ես ռեգիստրի կայքով միանգամից օնլայն գրանցեմ:
Ճիշտն ասած, հարցը անհասկանալի էր, ի՞նչ գործունեության մասին է խոսքը։
Օնլայն գրանցելու մասին է խոսքը: որ ռեգիստր չգնան:
Նրանք պետք է ձեզ լիազորեն, առանց դրա չեք կարող: Իսկ եթե ունեն նույնականացման քարտ, դա ձեզ չի խանգարի:
Նույնականացման քարտ պարտադիր չէ ունենան բոլորը: Միայն Ձեր նույնականացման քարտը (էլեկտրոնային ստորագրությամբ) բավարար է բոլորի համար, միայն թե նրանք պիտի ՊԵԿ-ում լիազորեն, որ իրենց բոլոր գործարքները և հաշվետվությունները հանձնեք Դուք։