Եթե ի նկատի ունեք, նոր օրենքը, ապա գործատուն աշխատանքային գրքույկը հանձնում է համապատաասխան մարմին, որտեղ այն սկան են անում և հետո վերադարձնում գործատուին: Գործատուն դրանից հետո գրքույկը վերադարձնում է աշխատողին (նույնիսկ եթե աշխատանքային հարաբերությունները նրա հետ շարունակվում են), այնպես որ Ձեր գրքույկն ամեն դեպքում Ձեզ պետք է հանձնվի:
Եթե ի նկատի ունեք, նոր օրենքը, ապա գործատուն աշխատանքային գրքույկը հանձնում է համապատաասխան մարմին, որտեղ այն սկան են անում և հետո վերադարձնում գործատուին: Գործատուն դրանից հետո գրքույկը վերադարձնում է աշխատողին (նույնիսկ եթե աշխատանքային հարաբերությունները նրա հետ շարունակվում են), այնպես որ Ձեր գրքույկն ամեն դեպքում Ձեզ պետք է հանձնվի:
Իսկ եթե գործատուն ասում է, որ չի թվայնացրել ու գրքույկն էլ կորցրել է, ի՞նչ կարելի է անել, հնարավոր ի՞նչ մարմին կա, որ նմանատիպ հարցերով է զբաղվում: