Կարինե․
Բարև Ձեզ։
Շնորհավորում եմ Ձեր տոները։ Հարցս հետևյալն է՝ Կազմակերպության հրամանները անհրաժե՞շտ է գրել հրամանագրքում, եթե այո, որտեղի՞ց ձեռք բերենք հրամանագիրք։
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
Կարինե․
Բարև Ձեզ։
Շնորհավորում եմ Ձեր տոները։ Հարցս հետևյալն է՝ Կազմակերպության հրամանները անհրաժե՞շտ է գրել հրամանագրքում, եթե այո, որտեղի՞ց ձեռք բերենք հրամանագիրք։
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
Բարև Ձեզ։ Ոչ, հրամանագիրք անհրաժեշտ չէ վարել։
որտեղի՞ց ձեռք բերենք հրամանագիրք։հարցրեք հակոբ-1 գրատուն,3-րդ մասում,
Շնորհակալ եմ
Ճիշտն ասած որտեղ կա այդպիսի պարտադիր պահանջ չեմ գտնում: Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենսգրքում գտա մի հոդված, որն ուժը կորցրել է 2003թ.-ին:
Հոդված 1694.Վարձու աշխատողների աշխատանքի ընդունման, նույն գործատուի մոտ այլ աշխատանքի փոխադրման և աշխատանքից ազատման վերաբերյալ հրամանագիրքը վարելու և պահպանելու կարգը խախտելը(1694 -րդ հոդվածը լրաց. 26.12.02 ՀՕ-499-Ն, ուժը կորցրել է 25.12.03 ՀՕ-31-Ն):
Քանի որ հոդվածը վերաբերում էր աշխատանքային հարաբերություններին փնտրեցի նաև ներկայումս գործող և նախորդ աշխատանքային օրենսգրքերում, բաց ապարդյուն:
Բարև ձեզ, ստացվում է, որ հրամանագիրք պահելը պարտադիր չի;
Կարծում եմ, որ այո:
Շնորհակալ եմ պատասխանների համար