Քրիստինա․
Բարև ձեզ։
Մի հարց ունեմ՝ եթե նոր աշխատող ենք ընդունում աշխատանքի, փոքր ընկերություն է, 15 հոգի, պետք է աշխատողի հետ աշխատանքային պայմանագիր կնքել, նաև հրամա՞ն սարքել։ Եթե այո, պայմանագրում բոլոր կետերը կա, հրամանում ի՞նչն է կարևոր նշել։
Անհատական իրավական ակտը դա նույն աշխատանքի ընդունման հրամա՞նն է։
Նախապես շնորհակալություն։
Հարգելի Քրիտինա, հրամանում նշում եք, թե երբ է անցնում իր պարտականություններին և հաստիքը: Անհրաժեշտության դեպքում կարեղ եք նշել նաև աշխատավաձի չափը:
շնորհակալ եմ
1 եթե աշխատողի հետ աշխատանքային պայմանագիր եք կնքել, հրաման պետք չի,
2 Անհատական իրավական ակտը դա նույն աշխատանքի ընդունման հրամա՞նն է։այո,
Պարտադիրը պայմանագիրն ու ՊԵԿ գրանցման հայտն է։
Կարող է լինել աշխատանքի ընդունման հրաման, կամ պայմանագիր, կամ երկուսը միասին, երկուսն էլ պետք է պարունակեն աշխատանքի ընդունման համար օրենսգրքով սահմանված պայմանները։
ԱՕ 84 հոդված։
շնորհակալ եմ