Աշխատանքի ընդունման հրաման

Քրիստինա․

Բարև ձեզ։

Մի հարց ունեմ՝ եթե նոր աշխատող ենք ընդունում աշխատանքի, փոքր ընկերություն է, 15 հոգի, պետք է աշխատողի հետ աշխատանքային պայմանագիր կնքել, նաև հրամա՞ն սարքել։ Եթե այո, պայմանագրում բոլոր կետերը կա, հրամանում ի՞նչն է կարևոր նշել։

Անհատական իրավական ակտը դա նույն աշխատանքի ընդունման հրամա՞նն է։

Նախապես շնորհակալություն։

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
6 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Gevorg Grigoryan

Հարգելի Քրիտինա, հրամանում նշում եք, թե երբ է անցնում իր պարտականություններին և հաստիքը: Անհրաժեշտության դեպքում կարեղ եք նշել նաև աշխատավաձի չափը:

Christina

շնորհակալ եմ

Tigran

1 եթե աշխատողի հետ աշխատանքային պայմանագիր եք կնքել, հրաման պետք չի,
2 Անհատական իրավական ակտը դա նույն աշխատանքի ընդունման հրամա՞նն է։այո,

Գայանե

Պարտադիրը պայմանագիրն ու ՊԵԿ գրանցման հայտն է։

Lilia

Կարող է լինել աշխատանքի ընդունման հրաման, կամ պայմանագիր, կամ երկուսը միասին, երկուսն էլ պետք է պարունակեն աշխատանքի ընդունման համար օրենսգրքով սահմանված պայմանները։
ԱՕ 84 հոդված։

Christina

շնորհակալ եմ