Աշխատանքային գրքույկների թվայնացում

Հայկ.

Բարև Ձեզ: Հարցս աշխատանքային գրքույկների մասին է: Եթե աշխատողին ընդունել եմ 2018 թվականին, ապա մինչ այդ ունեցած նրա աշխատանքային ստաժը թվայնացնելու համար հենց աշխատողը պե՞տք է դիմի սոցապ բաժին, թե՞ գործատուն:

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
8 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Tigran

Գործատուն պետք է դիմի սոցապ բաժին ըստ ժամանակացույցի:

Ալլա
Զոյա

Եթե դուք ձեր կազմակերպության աշխատակիցների գրքույկների թվայնացումը վաղուց կատարել վերջացրել եք, էլ դուք ոչինչ չունեք անելու թող աշխատակիցը ինքը ներկայացնի:

Karine

Աշխատանքային գրքույկների թվայնացմամբ զբաղվում է գործատուն։

Տիգրան

Իսկ եթե մենք արդեն թվայնացրել ենք ժամակին և նոր աշխատող ենք ընդունել հիմա, որի գրքույկը չի թվայնացված, պե՞տք է նրա գրքույկը առանձին տանենք թվայնացնելու:

Սամվել Գուլքանյան

Այո:

Հասմիկ

Հստակ ժամկետ կա՞, թե երբ պետք է նոր աշխատողի գրքույկը տարվի թվայնացման ու, եթե չի տարվել` ի՞նչ սպասենք։

Արա

Այդ պարտականությունը գործատուինն է, ով սահմանված կարգով լրացնում է աշխատանքային գրքույկը ու ներկայացնում թվայնացման: