Քանի՞ աշխատող պետք է ունենա կազմակերպությունը

Արմեն.

Նվազագույնը քանի՞ աշխատող պետք է ունենա կազմակերպությունը և արդյո՞ք պետք է անպայման ունենա հաշվապահ:

Շնորհակալություն:

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
3 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Գրիգոր

Կախված է նրանից, թե ինչ կազմակերպություն է (կազմակերպաիրավական տեսակը), ինչով է զբաղվում և ինչ ապրանքաշրջանառություն ունի:

Գնել

Կախված է կազմակերպության բնույթից:
Սովորական կազմակերպությունը (ոչ բանակային, վարկային, ապահովագրական, հանրային ոլորտի և այլն) կարող է և ունենալ միայն մեկ աշխատող՝ տնօրեն, որը նաև վարում է հաշվապահական հաշվառումը կամ այն տրամադրել է իրականացնելու հաշվապահական հաշվառում իրականացնող ընկերության (outsourcing):
Նշվածից երևում է նաև, որ առանձին հաշվապահ աշխատակից ունենալու պարտադրանք չկա (Հաշվապահական հաշվառման մասին օրենք, Հոդված 12.2)

Լիլիթ

Հաշվապահ ունենալը պարտադիր պայման չէ: Կարող է այդ պարտականությունը ստանձնել տնօրենը, իսկ այդպիսի պայման չկա, թե նվազագույնը քանի աշխատող է հարկավոր ունենալ, դե մեկ աշխատողը պարտադիր է: