Արմեն.
Նվազագույնը քանի՞ աշխատող պետք է ունենա կազմակերպությունը և արդյո՞ք պետք է անպայման ունենա հաշվապահ:
Շնորհակալություն:
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
Արմեն.
Նվազագույնը քանի՞ աշխատող պետք է ունենա կազմակերպությունը և արդյո՞ք պետք է անպայման ունենա հաշվապահ:
Շնորհակալություն:
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
Կախված է նրանից, թե ինչ կազմակերպություն է (կազմակերպաիրավական տեսակը), ինչով է զբաղվում և ինչ ապրանքաշրջանառություն ունի:
Կախված է կազմակերպության բնույթից:
Սովորական կազմակերպությունը (ոչ բանակային, վարկային, ապահովագրական, հանրային ոլորտի և այլն) կարող է և ունենալ միայն մեկ աշխատող՝ տնօրեն, որը նաև վարում է հաշվապահական հաշվառումը կամ այն տրամադրել է իրականացնելու հաշվապահական հաշվառում իրականացնող ընկերության (outsourcing):
Նշվածից երևում է նաև, որ առանձին հաշվապահ աշխատակից ունենալու պարտադրանք չկա (Հաշվապահական հաշվառման մասին օրենք, Հոդված 12.2)
Հաշվապահ ունենալը պարտադիր պայման չէ: Կարող է այդ պարտականությունը ստանձնել տնօրենը, իսկ այդպիսի պայման չկա, թե նվազագույնը քանի աշխատող է հարկավոր ունենալ, դե մեկ աշխատողը պարտադիր է: