ArGalstyan.
Հարգելի հաշվապահներ, կարո՞ղ եք ուղարկել ինչ թղթեր են պետք նոր աշխատող գրանցելու համար և ու՞մ պետք է ուղարկել այդ թղթերը: Կանխավ շնորհակալ եմ:
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
ArGalstyan.
Հարգելի հաշվապահներ, կարո՞ղ եք ուղարկել ինչ թղթեր են պետք նոր աշխատող գրանցելու համար և ու՞մ պետք է ուղարկել այդ թղթերը: Կանխավ շնորհակալ եմ:
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
Բարև Ձեզ, նոր աշխատող գրանցելու համար անհրաժեշտ փաստաթղթերն են՝ դիմում, անձնագիր, սոց.քարտ, աշխատանքային գրքույկ, դիպլոմ, եթե պաշտոնը պահանջում է (կան մասնագիտություններ, որոնց դեպքում պահանջվում է համապատասխան օրգաններից թույլտվություն), սա աշխատողից, իսկ գրանցելու համար գրանցման հայտը էլեկտրոնային եղանակով ուղարկում եք ՊԵԿ, կազմում եք աշխատանքային կամ քաղ. իրավական պայմանագիր, լրացնում եք անձնական թերթիկ, ամրագրում եք հրամանագրքում, քաղվածք հրամանից, կազմում աշխատողի անձնական գործը: