Անի. Բարև Ձեզ, կցանկանայի իմանալ, թե հրամանագրքում կոնկրետ որ հրամաններն են լրացնում, և հրամանագիրքը գրասենյակային գրքից ինչով է տարբերվում: Կիսվել՝ Նման նյութեր՝ Հրամանագրքի համարակալման վերաբերյալ Հրամանագրքի վերաբերյալ Հրամանագրքի վերաբերյալ Հրամանագրքի լրացման վերաբերյալ Հաշվապահական հաշվառման տարբերությունների վերաբերյալ
21-րդ դարի սկզբից սկսաց հրամանագիրք չեն վարում:
Բայց կուզենայի նշել, որ մենակ պետական հիմնարկներն են վարում հարամանագիք:
Ինչի՞ մասին ես խոսում, Տիգրան: Այժմ հրամանագիրք պահելը պարտադիր է:
Ինչքանով տեղյակ եմ, հրամանագիրք կամ գրանցամատյան վարելը կարևոր չէ: