Ի՞նչ փաստաթղթեր են կազմվում

Աննա.

Կազմակերպության հիմնադիրները իրենց անձնական միջոցներից կանխիկ կատարել են կազմակերպության որոշ ծախսեր: Ի՞նչ ընթացակարգով է կատարվում կատարած ծախսերի փոխհատուցումը, և ի՞նչ փաստաթղթեր են կազմվում այդ կապակցությամբ:

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
2 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Արման

Երևի ճիշտ կլինի` կնքեք փոխառության պայմանագիր հիմնադիրների հետ:

Emily

Անպայման կազմեք փոխառության պայմանագիր, հիմնադիրների ժողովի արձանագրություն կազմեք, որի հիման վրա կազմեք փոխառության պայմանագիր, մուտքի օրդեր կազմեք փոխառության մուտք յուրաքնչյուր X գումարի համար 2511- 513 (կարճաժամետ փոխառության գծով վճարվելիք համախառն գումարներ) և ամեն անգամ այդ X գումարի համար կազմեք արձանագրություն անպայման նշելով գումար ներդնելու նպատակը, դրամարկղից ձևակերպեք գումարային ելք արդեն իսկ նայելով կատրարված ծախսերի փաստաթղթերի ամսաթվերին: Փոխառության գումարը կարող եք ետ վերադարձնել հիմնադրին ըստ պայմանագրի և դրամակղում գումար լինելու դեպքում ,կազմելով ելքի օրդեր, ձևակերպելոով արդեն 513-2511: Եթե հիմնադիրը մեկը չէ, 513 հաշիվը տարանջատեք գործընկերոջ կոդերով: