Երբ կազմակերպությունը լուծարվում է

Աննա.

Երբ կազմակերպությունը լուծարվում է, հարկային դաշտում վերջինս ինչպե՞ս է կազմակերպվում:

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
1 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Albert

Բարև Ձեզ, Աննա։
1. Եթե դուք դադարեցրել կամ պատրաստվում եք դադարեցնել ձեր գործունեությունը,
անհրաժեշտ է ձեր պարտատերերին վճարել բոլոր պարտքերը և իրացնել մնացած
գույքը: Բիզնեսը կարող է լուծարվել բաժնետերերի (սեփականատիրոջ, եթե կա միայն
մեկ բաժնետեր) որոշմամբ: Լուծարումը կարող է պահանջվել նաև դատարանի
որոշմամբ, եթե.
• ընկերության հիմնադրման ընթացքում եղել են պետական գրանցման կամ
լիցենզավորման պահանջների խախտումներ,
• իրականացվել է անօրինական գործունեություն կամ գործունեություն առանց
համապատասխան թույլտվության (կամ լիցենզիայի):
Իրավաբանական անձանց համար լուծարման գործընթացն սկսվում է կամ
բաժնետերերի ժողովի որոշմամբ, կամ դատարանի վճռով: Կազմվում է լուծարման
հանձնաժողով, որը պետք է մշակի գործողությունների պլանը և լուծարման
ժամկետները: Հանձնաժողովը լուծարման ժամանակ իր վրա է վերցնում
կազմակերպության կառավարման գործառույթները:
2. Լուծարման հանձնաժողովը կամ սեփականատերը, եթե նա անհատ
ձեռնարկատեր է, պետք է լուծարման մտադրության մասին գրավոր հայտնի
Պետական Ռեգիստր և Հարկային ծառայություն: Դրանից հետո, սովորաբար լինում
են համապատասխան պետական մարմինների կողմից կատարվող լուծարման
ստուգումներ` բիզնեսի վերջնական պարտավորությունները վերստուգելու
նպատակով: Բացի այդ, բոլոր պարտատերերը պետք է տեղեկացվեն, որպեսզի
համապատասխան պահանջներ ներկայացնեն բիզնեսի գույքի նկատմամբ:
Սա սովորաբար կատարվում է «Հայաստանի Հանրապետություն» օրաթերթում` ձեր
բիզնեսի լուծարման մասին հայտարարություն զետեղելու միջոցով: Երբ Պետական
Ռեգիստրին հայտնում եք լուծարվելու ձեր մտադրությունը, անհրաժեշտ է
ներկայացնել նաև ձեր գրանցման վկայականի պատճենը և լուծարման մասին
մամուլում արված հայտարարությունը:
Թերթում հայտարարություն հրապարակելուց հետո սկսվում է երկամսյա սպասման
ժամկետը, որի ընթացքում պարտատերերը հնարավորություն ունեն ներկայացնելու
իրենց պահանջները: Լուծարման հանձնաժողովը պատասխանատու է նաև բոլոր
չվճարված պարտքերը հավաքելու համար:
3. Լուծարման մասին հրապարակումը տպագրելուց երկու ամիս անց դուք պետք է
բավարարեք բիզնեսի գույքի դիմաց պարտատերերի բոլոր պահանջները: Հետո պետք
է մնացած պարտքերը վճարելու համար պլան մշակեք և իրականացնեք այն:
Առաջնայնությունը պետք է տրվի Հարկային ծառայությանը չվճարված պարտքերին:
Այդ պարտքերը վճարելուց հետո միայն կարող եք անցնել մասնավոր պարտատերերի
պարտքերի մարմանը: Եթե գույքի նկատմամբ կան վիճահարույց պահանջներ, որ
ցանկանում եք վիճարկել, պետք է դիմեք դատարան: Եթե մնացած գույքը չի
բավարարում չվճարված բոլոր պարտքերը մարելու համար, պետք է դիմեք սնանկ
ճանաչվելու համար:
4. Ձեր պարտատերերի պարտքերը վճարելուց հետո մնացած գույքը պետք է բաշխվի
սեփականատերերի միջև: Որոշ դեպքերում ձեր կանոնադրությունում կարող է
սահմանված լինել, թե դա ինչպես պետք է արվի: Օրինակ` բաշխումը կարող է
կատարվել ըստ յուրաքանչյուր սեփականատիրոջ կողմից ներդրված կապիտալի: Այս
գործընթացի վերջում մնացած հաշվեկշիռը պետք է զրոյական լինի:
5. Ձեր կնիքը անհրաժեշտ է վերադարձնել ՀՀ ոստիկանության տարածքային
բաժանմունք: Չմոռանաք ՀՀ ոստիկանության տարածքային բաժանմունքից վերցնել
կնիքը հետ վերադարձնելու մասին տեղեկանքը:
6. Երբ այս գործընթացն ավարտվի, դուք պետք է գնաք Պետական Ռեգիստր`
լուծարումը պաշտոնապես գրանցելու համար: Անհրաժեշտ է ներկայացնել.
• դիմում լուծարման մասին,
• գրանցման վկայականի պատճենը և բնօրինակը,
• տեղեկանք հարկային ծառայությունից պահանջների բավարարման մասին,
• լուծարման մասին բաժնետերերի ժողովի որոշման օրինակը,
• լուծարման հանձնաժողովի կողմից ստորագրված լուծարման հաշվեկշիռը,
• տեղեկանք ՀՀ ոստիկանության տարածքային բաժանմունքից կնիքը հետ
վերադարձնելու մասին,
• անհատ ձեռնարկատերերը և իրավաբանական անձինք Պետական Ռեգիստր
պետք է ներկայացնեն տեղեկանք իրենց անձնակազմին վերաբերող
փաստաթղթերը առանձնացնելու և պետական կամ համայնքային արխիվ
ներկայացնելու համար,
• տնօրենի/կամ անհատ ձեռնարկատերի անձնագրի պատճենը: