Սուսաննա.
Խնդրում եմ, ասեք՝ եթե գրանցամատյանի վարումը դադարեցվել է, ապա աշխատանքի ընդունման և ազատման հրամանների համար նոր հրամանագիրք պե՞տք է ունենալ:
Կայք հաշվապահների համար և ոչ միայն…
Սուսաննա.
Խնդրում եմ, ասեք՝ եթե գրանցամատյանի վարումը դադարեցվել է, ապա աշխատանքի ընդունման և ազատման հրամանների համար նոր հրամանագիրք պե՞տք է ունենալ:
Բաժանորդագրվել
Կայքի ամենահետաքրքիր նյութերը կուղարկվեն Ձեր էլ. փոստին
© 2020 Accountant.am
Եթե վարել եք հրամանագիրք, ապա կարող եք շարունակել գրանցել հրամանները այնտեղ, եթե ոչ, ապա պետք է վերցնեք նորը: Կարող եք կարդալ ՀՀ Կառավարության N 1882-Ն որոշումը:
Հարգելի Վիկտորյա, շատ շնորհակալ եմ:
Խնդրեմ 🙂
Հրամանագիրք վարելը պարտադիր չէ:
Հարգելի Կարինե,
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՈՒՄԸ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆՆ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԱԿՏԵՐԻ ՄԱՍԻՆ ԻՐԱԶԵԿՄԱՆ ԵՎ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԱԿՏԵՐԻ ՀԱՇՎԱՌՄԱՆ ԿԱՐԳԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԱԿՏԵՐԻ ՀԱՇՎԱՌՄԱՆ ԿԱՐԳ
2. Իրավական ակտն ընդունող մարմինները պարտավոր են պահել իրենց ընդունած իրավական ակտերի հաշվառման մատյան:
Ամենահարմար տարբերակը դա հրամանագիրքն է: 😉
«Իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքով՝ պարտադիր է, իսկ տեսչության աշխատողները կարծում են, թե մենակ ԱՕ-ն հերիք է հաշվապահ կամ կադրերի մասնագետ լինելու համար:
Մասնակցեք աշխատանքի տեսչության կողմից կազմակերպվող սեմինարին և կհամոզվեք, որ հրամանագիրք վարելը պարտադիր չէ: