Արդյո՞ք տնօրենը կարող է կատարել գանձապահի պարտականությունները

Arsine.

ՍՊԸ-ն զբաղվում է մանրամեծածախ առևտրով: Աշխատակիցների թիվը 7 է` տնօրեն, հաշվապահ, վաճառողուհի, 4 առաքիչ: Կազմակերպության ֆինանսական միջոցները գտնվում են տնօրենի մոտ, և ողջ ֆինանսական շարժը կատարվում է տնօրենի կողմից: Արդյո՞ք այս պարագայում տնօրենը իրավունք չունի կրելու գանձապահի պարտականություններ:

Կանխավ շնորհակալություն:

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
4 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Lily

Գանձապահի պարտականությունները չեն կարող դրվել կազմակերպության այն աշխատակիցների վրա, որոնք իրավունք ունեն ստորագրել դրամարկղային փաստաթղթերը, բացառությամբ այն կազմակերպությունների, որոնց աշխատակիցների թիվը չի գերազանցում երեքը:

Նարինե Հարությունյան

Քանի որ կազմակերպության աշխատակիցների թիվը 3-ից ավելի է, համաձայն դրամարկղային գործառնությունների մասին ՀՀ օրենքի պետք է կազմակերպությունը նախատեսի գանձապահի առանձին հաստիք կամ աշախատակիցներից որևէ մեկի վրա պետք է դրվի լրացուցիչ գանձապահի պարտականություն համապատասխան լրավճարով: Ընդ որում այդ աշխատակիցը չի կարող լինել կազմակերպությունում ստորագրության իրավունք ունեցող աշխատակից, որը որ ենթադրվում է տնօրենն է և գլխավոր հաշվապահը: Աշխատողներից մեկի վրա լրացուցիչ պարտականություն դնելու դեպքում նրա աշխատանքային պայմանագրում կատարվում է փոփոխություն համաձայնագրի հիման վրա, ինչպես նաև աշխատակցի հետ կնքվում է նյութական պատասխանատվության պայմանագիր:

Arsine

Իսկ եթե այնուամենայնիվ գանձապահի պարտականությունները կատարում է տնօրենը, ի՞նչ պատասխանատվություն է առաջանում նման դեպքում:

Նարինե Հարությունյան

Հարգելի Արսինե,
Կարծում եմ` դա կդիտվի Դրամարկղային գրքի վարման օրենսդրությամբ սահմանված կանոնների խախտում, որն էլ առաջացնում է տուգանք՝ սահմանված նվազագույն աշխատավարձի քսանապատիկի չափով համաձայն Դրամարկղային գործառնությունների մասին ՀՀ օրենքի 13-րդ հոդվածի 2-րդ մասի: