Արդյո՞ք պետք է էլեկտրոնային հաշիվ դուրս գրել

Hayk.

Հարգելի հաշվապահներ, կարո՞ղ եք ասել՝ շրջանառության հարկով աշխատող ընկերությունը ոչ ռեզիդենտին ծառայություններ մատուցելիս արդյո՞ք պետք է հաշիվը էլեկտրոնային եղանակով ուղարկի:

Կիսվել՝

Facebook մեկնաբանություններ

Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
4 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Արմեն

Այո, երկու հաշիվ եք գրում՝ մեկը ոչ ռեզիդենտի մայրենի լեզվով, արտարժույթով, թղթային, իսկ մյուսը՝ հաշվի ամսաթվի դրությամբ ԿԲ փոխարժեքով, էլեկտրոնային:

Վարդ

Իսկ կասե՞ք՝ ո՞ր օրվանից պետք է նաև էլեկտրոնային դուրս գրել հաշիվները:

Արմեն

Հարգելի Վարդ, փոփոխությունը ներդրվել է ս.թ. մարտի 17-ից, սակայն իմ կարծիքով, կարող եք մինչև այդ էլ դուրս գրված հաշիվները գրանցել էլեկտրոնային հաշիվների համակարգում՝ առաքման ամսաթիվը նշելով Ձեր հին հաշվի ամսաթիվը:

Hermine

Արմեն, որ խնդրեմ կասեք` մարտի 17-ին որ օրենքով կամ որոշմամբ է ներդրվել այդ փոփոխությունը: