Accountant.am

Սասուն․

Բարև Ձեզ, աշխատակցին ավել վճարված աշխատավարձի հետ պահելու կարգը ինչպե՞ս է:

Կիսվել՝
Հետևել այս նյութին
Ստանալ նամակ
guest
3 Մեկնաբանություն
Հները
Նորերը Most Voted
Inline Feedbacks
Դիտել բոլոր մեկնաբանությունները
Tigran

նայեք ԱՕ 213. 214 հոդվածները,

Արմինե

Եթե աշխատակցին սխալմամբ ավել է վճարվել աշխատավարձ, ըստ ՀՀ աշխատանքի օրենսդրության, կազմակերպությունը իրավունք ունի հետ պահելու ավել վճարված գումարը։ Սրա համար կարգը հետևյալն է.

  1. Նախ աշխատողին պետք է ծանուցել, որ սխալմամբ ավել է վճարվել աշխատավարձը, և նրան պետք է տեղեկացնել գումարի վերադարձման պահանջի մասին։
  2. Աշխատողին պետք է տրամադրվի որոշ ժամանակ՝ գումարը վերադարձնելու համար, այսինքն՝ հստակ ժամկետ՝ գումարը հետ պահելու համար։
  3. Եթե աշխատողը համաձայն չէ գումարն վերադարձնելու կամ դրան հետ կապված հարցերին, ապա կազմակերպությունը կարող է պահանջել այս գումարը՝ գործադիր պահանջներով կամ դատարանի միջոցով։
  4. Գումարը կարող է հետ պահվել հաջորդ աշխատավարձի ժամանակ՝ ըստ նախնական պայմանավորվածության։
Մարիաննա

Բարև Ձեզ: Ավել վճարված գումարի հետպահումը կարող է կատարվել հաջորդ ամսվա աշխատավարձի հաշվարկման ժամանակ: